Never Let You Go - Juris

yo//////

音乐随身听:

【治愈女声】Juris - Never Let You Go   

这首歌其实是韩语歌曲《死也不不能放开你》的英文版,原唱为韩国2AM乐队。Juris抚平伤痛的舒服声线,让人沉醉其中。

Juris Fernandez是菲律宾乐队MYMP的一员。该乐队由Juris Fernandez (主唱)、Chin Alcantara(吉他,伴唱)两名成员组成。女主唱Juirs Fernandez被誉为天使之音。

《Never Let You Go》

Broken heart, regardless of how young we are
破碎的心,不论我们是多么年轻
For we both know it hurts the same
我们都知道它给的伤害一样
For we both know and feel the pain
我们都知道并感到它给的伤痛
Won’t you please stop telling me that everything will be alright
不知道你会不会告诉我一切都会好起来的
When I can’t overcome the pain
当我无法忍受这样的痛苦
No matter how hard I try in vain
无论我是如何努力,妄想
I hope you understand I can’t go on without your love
我希望你明白,我不能没有你的爱

Don’t want you to leave me
不想让你离开我
I will never let you go away
我绝不能让你走
I’m asking you please
我在恳求你...
I beg you to stay
我在恳求你能留下
And give us a chance now
现在再给我一个机会
Tell me the reason why
告诉我你离开的原因
I should just let you go away
我其实应该让你走的
How do I live, how do I live without your love
但我如何活在... 活在没有你的爱中

Even if you push my heart away
即使你让我的心离开
I will hold on time and again
我依旧会坚持
Never let go until the end
绝不能让你走,直到结束
I just want to be you forever and a day
我只想永久地拥有你
Whether it’s real or just pretend
不论是假装还是真心
Stay with me till the end
和我在一起,直到结束
A foolish make?believe ‘cause I can’t live without your love’ 
一个愚蠢的让我相信“我不能没有你的爱”的理由

Don’t want you to leave me
不想让你离开我
I will never let you go away
我绝不能让你走
I’m asking you please
我在恳求你
I beg you to stay
我在恳求你能留下
And give us a chance now
现在再给我一个机会
Tell me the reason why
告诉我你要离开的原因
I should just let you go away
我其实应该让你走的
How do I live, how do I live without your love
但我如何活在... 活在没有你的爱中

We’ve spent those countless times, together in each other’s arms
我们无数次在对方的怀抱中度过
How am I supposed to live without your love? 
我怎么能没有你的爱?
I can’t without you, I just can’t... 
我不能没有你,我不能...

So baby don’t leave me... 
所以,别离开我...
Don’t want you to leave me
不想让你离开我
I will never let you go away
我绝不能让你走
I’m asking you please
我在恳求
I beg you to stay
我在恳求你能留下
And give us a chance now
现在再给我一个机会
Tell me the reason why
告诉我你要离开的原因
I should just let you go away
我其实应该让你走的
How do I live, how do I live without your love
但我如何活在... 活在没有你的爱中

评论
热度(69)

© ETIFHL | Powered by LOFTER